niedziela, 17 listopada 2013

[2] Dla mnie się liczysz tylko TY, a dla ciebie ja nie istnieje...


Nazwa bloga : Dla mnie się liczysz tylko TY, a dla ciebie ja nie istnieje...
Autor : Ang 
Opis bloga : Pewna dziewczyna - Chloe Allen - została poważnie zraniona przez jednego z członków BTR-u. Przez to nienawidzi Jego jak i Jego przyjaciół. Czy zmieni się życie 16 - letniej Chloe i czy przebaczy Mu ? Tego dowiecie się czytając. :)
Tematyka : Opowiadanie 
Wykonawca : Madzia

Pierwsze wrażenie
Tytuł : Do tytułu nie mam się czego czepnąć :). Jest zachęcający do czytania więc na + . 
Ogólnie : Wygląd jest pozytywny :)
2/2 pkt.

Wygląd:
Szablon: Jest ładny i przyjemny :)
Czcionka: Mimo, że nie jest bardzo duża, jest ładna i nie za mała
Nagłówek: Jest bardzo ładny :D
5/5 pkt.

Treść:
Opisy bohaterów: Do każdego bohatera, po kliknięciu jego nazwiska jest opis. Jest dłuższy niż jedno zdanie i opisuje bohatera, a nie przeżycia z nim związane. Daje +5 pkt.
Miejsce i czas: LA, teraźniejszy :)
Znaki interpunkcyjne i ortografia: Nie zauważyłam żadnych błędów.
Fabuła: Fabuła jest bardzo ciekawa i zaskakująca. Z rozdziału na rozdział coś się dzieje.
Jakość dialogów: Dialogi są dosyć krótkie i przyjemnie je się czyta
20/20 pkt.

Błędy:
-

Strony:
Spis treści - Po prostu spis treści :D
Bohaterowie - Bohaterowie xD
Spam - Komentujący wysyłają linki do swoich blogów :)
Dodatki - Zdjęcia domów bohaterów
Nagrody - Nagrody przyznane Ang :)
2/2 pkt.

Brak błędów ortograficznych
6/6 pkt.

Blog http://nic-sie-nie-liczy-tylko-ty.blogspot.com zasługuje na ocenę CELUJĄCĄ + 

Suma punktów :
40/40




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz